Cennik podstawowych usług jest istotny, lecz opłaty za usługi ustalane są indywidualnie z każdym naszym klientem w zależności od rozmiaru prowadzonej działalności. Stosujemy system ryczałtu lub rozliczenie według ilości faktycznie zaksięgowanych dokumentów plus opłaty za usługi dodatkowe. Dla nowych klientów oferujemy pakiety na start , jak również systemy rabatowe za polecenie nowego klienta.
Na całkowitą cenę składają się
- rodzaj prowadzonej księgowości (księga handlowa, podatkowa księga przychodów i rozchodów, ryczałt)
- dodatkowe ewidencje: VAT,
- środki trwałe, wyposażenie
- ilość dokumentów,
- ilość osób do obsługi kadrowo płacowej i ZUS, itp.
Jeśli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy, prosimy o uzupełnienia formularza kontaktowego w zakładce KONTAKT, na podstawie którego przygotujemy ofertę jak najlepiej dopasowaną do Państwa oczekiwań.